• Wpisów:8
  • Średnio co: 269 dni
  • Ostatni wpis:6 lata temu, 13:18
  • Licznik odwiedzin:2 647 / 2422 dni
Jesteś niezalogowany. Niektóre wpisy dostępne są tylko dla znajomych.
 
Ostatnio kupiłam sobie krem BB, bo słyszałam same pochwały. Moja opinia jest taka: Fajnie nawilża skórę, ale nie kryje dokładnie. Jeśli nie użyje pudru to strasznie się świece, ogólnym słowem to nawet fajny lecz na upalne dni nie polecam, teraz zimno się będzie robić więc jeszcze ujdzie. I kremu BB nie polecam osobą, które maja tłusta skórę nawet trochę, ponieważ krem dobrze nawilża. Ja mam suchą skórę i jak nałożę to się świece.
  • awatar justyś88: a ja go bardzo lubię, choć faktyczni w ciepłe dni można się świecić
Dodaj komentarz ›/ Pokaż wszystkie (1) ›
 

 
Na życzenie blogowiczki, większy wybór bucików. Uwielbiam obcasy, myślę, że wy też je kochacie. Jeśli macie inne zdanie pisać komciaki i piszcie też jakie obcasy polecacie i które z tych co znalazłam wam się podobają ;D / K.
Dodaj komentarz ›/ Pokaż wszystkie (4) ›
 

 
Jestem nowa, postanowiłam pomóc mojej przyjaciółce "ogarnąć" bloga. A wiec żeby was nie zanudzać na pierwszy ogień Buciki ♥ Mam nadzieje, że każda lubi obcasiki ) Więc oto Lity, Moje drogie jak myślicie Hot or Not ? Ja je uwielbiam ;D.
Dobranoc ;* / K.
  • awatar Gość: no owszem owszem buty to jedna z ulubionych rzeczy chyba każdej kobiety:) Proponuję dodać więcej zdjęć, zeby bylo w czym wybierać. :)
Dodaj komentarz ›/ Pokaż wszystkie (1) ›
 

 
w związku z tym iż sama nie mam czasu na ogarnięcie bloga który dopiero co się rozwija a uwierzcie mi zadbamy o to żeby było tutaj ciekawie
mówie'' zadbamy '' ponieważ wkręciłam w prowadzenie bloga moją przyjaciółkę która chyba nawet bardziej ogarnia świat kosmetyków niż ja
 

 
lakiery marki PAESE coraz bardziej mnie do siebie przekonują , osobiscie mam ich juz 7 i na pewno na 7 sie nie skonczy wczesniej używałam lakierów INGLOT'A ale miałam 3 zastrzeżenia :
1. cena (ok 21 zl )
2. przy takiej cenie powinny trzymać się dłużej niż 3 dni -.-
3. nie pasował mi pędzelek , którym źle rozprowadzało się lakier

a wy jakie lakiery do paznokci polecacie ? ;*
 

 
NIE NIE NIE NIE NIE NIE NIE NIE NIE NIE NIE NIE !
nie przekonały mnie lumpeksy .. totalna masakra !
przynajmniej w tym ktorym bylam (scandia) ale raczej juz sie tam nie wybiore a tymczasem powracam do moich pachnących,czystych,nowych ciuszków ze sklepow

łapcie stylówke ;3
Dodaj komentarz ›/ Pokaż wszystkie (2) ›
 

 
Uwielbiam ładnie pachnieć ! a uwierzcie faceci zwracają na to uwagę mam tutaj perfumy które lubie najbardziej , nie są one niedawno nabyte bo jak widzicie 3/4 flakoniku już nie ma nie należą również do najtańszych ale raz na jakiś czas warto sprawić sobie taki prezent a wy jakie zapachy polecacie?
  • awatar Sunchild: ja uwielbiam perfumy i nie mam jedynych ulubionych:) na wiosnę i lato lubię XX Hugo Bossa a na zimę Pradę L'eau ambre
  • awatar sohuman: versace crystal noir
Dodaj komentarz ›/ Pokaż wszystkie (2) ›
 

 
witam wszystkich! to moj nie pierwszy blog i mam nadzeje ze już ostatni który bede prowadzić troche dłużej niż poprzednie mam w planach wstawiać zdjęcia kupionych niedawno rzeczy a konkretniej ciuchy , kosmetyki , biżuterie itp. czyli coś typowo ''babskiego'' . Mam do was sprawe ..
co chciałybyście abym udostępniała na blogu ?

--- osobiście kocham starbucks i większośc podawanych tam kaw i napoi ---
Dodaj komentarz ›/ Pokaż wszystkie (1) ›